תכנון מטבח בקלות וביעילות – בלי לצאת מהבית

תכנון מטבח בקלות וביעילות – בלי לצאת מהבית

כבר נמאס לכם להתרוצץ בכל רחבי הארץ, רק כדי למצוא את מטבח החלומות שלכם? לעיצוב המטבח יש חשיבות גדולה עבור בני הבית. בנוסף, למטבח יש השפעה ייחודית על האווירה אותה אתם רוצים ליצור בבית. אך אין זה סותר שניתן לבחור ואף ליצור את המטבח, מבלי לצאת מהבית!

 

למה המטבח שלכם כל כך חשוב?

בינינו, איזה עוד חדר בבית מכיל את כל בני המשפחה שנפגשים בו לפחות אחת ליום? רק המטבח הוא זה שמהווה את המגנט המשפחתי לכל אחד ואחד מבני המשפחה. אנו מוצאים את עצמנו נכנסים למטבח לפחות כמה פעמים ביום. בין אם זה בכדי להתמלא באוכל, מזון ושתיה או כדי לספוג אווירה מלכדת במסגרת ארוחה עם בני המשפחה.

 

השפעת עיצוב המטבח על האווירה שבו

ישנם מחקרים אשר הוכיחו כי לעיצוב המטבח יש השלכה ישירה לא רק על הפן האסתטי. אלא גם על פן ההשראתי שהוא לא פחות חשוב. מסיבה זו, כיום – ניתן דגש רב על עיצוב המטבח. עיצוב שמתאים לאווירה אותה אתם מעוניינים ליצור ברחבי המטבח המשפחתי והאינטימי שלכם.

 

מורכבות בחירת המטבח

בשונה משאר חדרי הבית, המטבח מורכב מאין ספור פריטים גדולים-קטנים. למשל: מקרר, שיש, פינת אוכל, כסאות, ארונות, כיורים ועוד. תשכחו מלהתרוצץ בכל רחבי הארץ כדי להשיג מכאן כיור, משם ברז, ומפה שיש או ארונות. כיום, בשורה חדשה מביאה לכם את בחירת המטבח עד לאצבעות, מבלי שתידרשו אפילו לצאת מהבית!

 

תכנון מטבח בקלות וביעילות ישירות מהבית שלכם!

בעזרת הטכנולוגיה החדישה והעיצוב מותאם האישית מבית אורלי חמוי – המרכז לעיצוב מטבחים, גם אתם יכולים לבחור את מטבח החלומות שלכם מבלי לצאת מהבית! כאשר בנוסף, אתם יכולים לראות אותו מוגשם בעזרת ההדמיה, וכך ליצור את השינויים הרלוונטיים עוד לפני שהמטבח מוקם בפועל.

 

לסיכום

אצל אורלי חמוי – המרכז לעיצוב מטבחים תוכלו לבחור מטבחים מלאי אווירה, השראה ועיצוב מוביל וחדשני – מבלי לצאת מהבית!

תכנון מטבח נכון